Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα ασχοληθούν/μελετήσουν τις ακόλουθες θεματικές περιοχές:

  • Σημείο, γραμμή, επίπεδο: Δομικά Τμήματα σχεδιασμού.
  • Επίτευξη οπτικού ρυθμού και ισορροπίας.
  • Κλίμακα: αντιθέσεις μεγέθους.
  • Υφή: απτός σχεδιασμός, φυσική και εικονική υφή/ύφανση.
  • Χρώμα: αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας σχεδιασμού.
  • Σύστημα γραφιστικού πλέγματος: Οργάνωση συστημάτων σχεδιασμού.
  • Διαφάνεια/σχεδιασμός πολλαπλών επιπέδων.
  • Σχεδιασμός μοτίβου και εφαρμογές.
  • Τεχνικές Σχεδιασμού(π.χ. ψηφιακό κολάζ, τμηματικότητα)
  • Χρήση συνεχούς κειμένου. Ιεράρχηση των πληροφοριών.
  • Σχεδιασμός αφίσας
  • Η διαφήμιση στην αγορά, στόχευση γραφιστικών δημιουργιών για την αγορά

Οι φοιτητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες τους σε όλες τις πτυχέςτης διαδικασίας σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων της διαδικασίας ιδεοθύελλας/παραγωγής δημιουργικών ιδεών, της εννοιολόγησης, της κριτικής σκέψης, της συνεργασίας και της παρουσίασης. Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα δημιουργήσουν ανεξάρτητες και δημιουργικές λύσεις σε μια σειρά προβλημάτων σχεδιασμού. Οι προγενέστερες γνώσεις τους και η εμπειρία τους σε σύγχρονα θέματα σχεδιασμού, μέσω ψηφιακών αναπαραστάσεων, με στόχο και γνώμονα την αγορά και τους καταναλωτες θα αποτελέσει βασικό συστατικό του μαθήματος.